Mansour Wahdani’s Photoblog

عکس های منصور وحدانی

Mansour Wahdani’s Photoblog

عکس های منصور وحدانی

Dole

صدقه

استفاده از عکس با نام عکاس اشکالی نداره !

.:٪:.

نظر شما محترم و برای من قابل قبول هست و به نکته ی خیلی جالب اشاره کردی ، اما فک کنم از یه جایی دل پری داری ؟ نمیدونم چرا ؟
در خصوص عکس هم باید بگم که هر عکسی هر چند معمولی میشه در جایگاه خودش سنجید و هیچ ادعایی هم نداریم و نمیتونیم هم یک شبه ره صد ساله رو پیش بگیرم از همین عکس های ضعیف میشه به عکس های قوی و ماندگار رسید .
در مورد بی ربط بودن عکس با موضوع تسلیت هم که اگه یه کم بهتر ببینید مرتبط بودن اون رو متوجه میشید . دوستانی هم که تعریف میکنن دیگه دست من نیست و هر کسی مسیر خودش رو پیدا کرده یا داره پیدا میکنه و پیش میره و این نظرات شما اصلا جلو دارشون نیست .

از شما و همه ی دوستان که منت میزارین و میان به بنده ی حقیر سر میزنید خصوصا دوستان عکاس ، میخوام که اگه در مورد عکس ها بتونن راهنمایی نقاط ضعف و قوت عکس ، به لحاظ نکات فنی و مفهومی و ... جهت بهتر شدن عکسها رو اعلام کنند من با آغوش باز پذیرای نکات و موارد مورد اشاره شما عزیزان هستم و این کار هم کمک بزرگی خواهد بود برای پیشرفت هایی که شما گفتید ،نه من و شاید دیگر دوستان هم تمایل به این گونه نظرات داشته باشند . نیازی هم نیست با اسم مستعار حضور داشته باشید با این دنیای پیشرفته الان که میشه فهمید شما که هستید .

تشکر از همه دوستانی که همیشه حضور دارید و باعث دلگرمی می شید .